Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП)/раніше ідентифікаційний номер платника податків – фізичної особи (ідентифікаційний номер)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Щоб отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків) громадяни України подають документи до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу.
Іноземці та особи без громадянства подають документи до головних управлінь ДПС, а іноземці та особи без громадянства, які мають посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання в Україні, можуть подати документи до головного управління ДПС, що відповідає місцю проживання в Україні, зазначеному в посвідці.
Облікові картки/Заяви про внесення змін можуть бути подані через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі (після пред’явлення повертається) та її копії.
Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, у разі необхідності отримання документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, можуть надіслати поштою на адресу ДПС Облікову картку/ Заяву про внесення змін та ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу. Підпис фізичної особи на Обліковій картці/Заяві про внесення змін та довіреність на реєстрацію / внесення змін та/або отримання документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, повинні бути засвідчені у встановленому законодавством порядку. При цьому документи, видані компетентними органами іноземної держави та складені іноземною мовою, повинні бути засвідчені в установленому законодавством України порядку та перекладені українською мовою, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Якщо документи надсилаються до контролюючого органу рекомендованим листом, підпис фізичної особи на Обліковій картці, Заяві про внесення змін повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку. До зазначених Заяв заявник додає ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу.
Облікові картки/Заяви про внесення змін малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником).
Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію.
У разі виникнення необхідності у реєстрації в Державному реєстрі малолітніх осіб, які залишились без піклування батьків та стосовно яких не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування), документи на проведення реєстрації подаються представником органу опіки і піклування з документальним підтвердженням особи представника та його повноважень за наявності свідоцтва про народження.
У разі необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків), з причини втрати або зіпсування такого документа фізична особа - платник податків подає до контролюючого органу Заяву за формою № 5ДР.