Довідка з державного демографічного реєстру
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Форма довідки затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2017 №784 та видається особі за її заявою, в якій зазначається прізвище, ім'я та по батькові особи, унікальний номер запису в Реєстрі, реквізити документа.
Видача довідки здійснюється в паперовій формі на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків або в електронній формі.
Довідка видається розпорядником Реєстру, його територіальними органами/територіальними підрозділами або через уповноваженого суб’єкта незалежно від реєстрації місця проживання особи за її заявою, в якій зазначається прізвище, ім’я та по батькові особи, унікальний номер запису в Реєстрі, реквізити документа протягом трьох робочих днів з дня подання заяви.
Особа або її законний представник під час подання заяви про видачу довідки у паперовій формі особисто пред’являє посадовій особі уповноваженого суб’єкта документ.
Довідка, яка видається через уповноваженого суб’єкта, формується розпорядником Реєстру, його територіальними органами/територіальними підрозділами як комп’ютерний файл, що містить запитувану інформацію або у разі її відсутності відмітку про її відсутність, і надсилається уповноваженому суб’єкту із застосуванням електронного цифрового підпису посадової особи, яка її сформувала. Довідка відтворюється на паперовому носії та належним чином засвідчується посадовою особою уповноваженого суб’єкта.
Інформація про дату формування довідки та її реквізити фіксується у Реєстрі.
Довідка у паперовій формі видається особі або її законному представнику після пред’явлення посадовій особі уповноваженого суб’єкта документа та після підпису особи або її законного представника на заяві про видачу довідки, яка зберігається в уповноваженого суб’єкта, що її видав. Заява про видачу довідки зберігається протягом одного року, після чого знищується.
Довідка про внесення інформації до Реєстру та видані документи складається у формі витягу з Реєстру та видається протягом трьох робочих днів з дня подання заяви.