Погодження намірів щодо влаштування пандусів для доступу осіб з інвалідністю
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://e-construction.gov.ua/.Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Перед початком виконання робіт із влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування замовник надсилає повідомлення про наміри щодо влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування структурному підрозділу обласної, районної, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій з питань архітектури або виконавчому органу сільської, селищної, міської ради з питань архітектури:
- в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є суб’єкт звернення та суб’єкт надання відповідної послуги (у разі технічної можливості);
- у паперовій формі (зокрема через центри надання адміністративних послуг) або поштовим відправленням з описом вкладення.
До повідомлення про наміри замовник додає затверджену проектну документацію на влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування.
Уповноважений орган з питань містобудування та архітектури на підставі наданих документів, визначає відповідність намірів замовника вимогам нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення і надсилає протягом п’яти робочих днів замовнику повідомлення про погодження намірів.
У разі невідповідності намірів замовника вимогам законодавства, будівельним нормам, стандартам і правилам уповноважений орган з питань містобудування та архітектури протягом п’яти робочих днів подає зауваження та пропозиції щодо приведення намірів замовника у відповідність із зазначеними вимогами.
Повідомлення про погодження намірів або про подання зауважень та пропозицій створюється виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності як електронний документ з присвоєнням реєстраційного номера, на який накладається кваліфікований електронний підпис керівника уповноваженого органу містобудування та архітектури.
Повідомлення про погодження намірів або про подання зауважень та пропозицій надсилається замовнику поштовим відправленням з описом вкладення або в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачем якої є уповноважений орган з питань містобудування та архітектури.
Після врахування зауважень та пропозицій замовник має право повторно звернутись до уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури за погодженням намірів.
Замовник має право розпочати роботи із влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування після надходження повідомлення про погодження намірів від уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури чи погодження таким органом намірів за вмовчанням.