Паспорт громадянина України (ID) вперше після досягнення 14-річного віку
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Громадянин України, який досяг 14-річного віку з метою подання документів та заяви-анкети для оформлення паспорта вперше звертається (за місцем звернення) до працівника:
- територіального органу/підрозділу ДМС
- центру надання адміністративних послуг
- державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу
Якщо особа визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною, документи та заява-анкета подаються одним із її законних представників (одним із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників).
Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або стосовно якої обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, або яка перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта через уповноважену особу територіальному підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи, місця попереднього ув’язнення або закладу.
Бездомна особа подає документи територіальному підрозділу ДМС, уповноваженому суб’єкту за територіальним розташуванням центрів обліку, де вони перебувають на обліку, або закладів соціального захисту, де їм надаються соціальні послуги
У разі прийняття документів від особи, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, за зверненням такої особи або її законного представника, оформленим у письмовій формі, здійснюється виїзд працівника територіального підрозділу ДМС за місцем проживання особи, проходження лікування або за місцем розташування установи/закладу, де особа отримує соціальні послуги.
У разі відсутності стійких фізичних, психічних, інтелектуальних або сенсорних порушень особа власноручно проставляє підпис на окремому аркуші для подальшого сканування із застосуванням засобів Єдиний державного демографічного реєстру.
Заява-анкета заповнюється працівником ДМС, адміністратором ЦНАП або працівником центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ». Також реалізована можливість запису до електронної черги за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/online.html.
Особи, які постійно проживали за кордоном, після повернення їх в установленому порядку на проживання в Україну та для осіб, які набули громадянство України за кордоном, подають паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
Документами, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт, є:
1. довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності)
2. про місце проживання — довідка органу реєстрації встановленого зразка;
3. про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;
4. про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
5. про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт.
Також до заяви-анкети додається документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку у разі необхідності написання прізвища або/та ім'я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім'я особи документах.
Документами, що підтверджують необхідність написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, можуть бути:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїздний документ дитини;
- документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення/розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого у встановленому порядку;
- раніше видані паспорта на ім'я батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі у паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцем.
Для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватись самостійно у зв'язку із тривалим розладом здоров'я, який підтверджується медичним висновком, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, додатково подається фотокартка розміром 10х15 сантиметрів.
Попередньо за посиланням: https://bit.ly/35kLDBX можливо записатись у чергу для оформлення документа, заздалегідь заповнити всю необхідну інформацію, що скоротить час особистого візиту до підрозділу ДМС, а також сплатити послугу онлайн. У разі якщо ви маєте на меті отримати послугу у паспортному сервісі "Документ", запис у електронну чергу можливий за посиланням: https://bit.ly/33AQNct