Витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації.
Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.
В умовах дії правового режиму воєнного стану введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» надання адміністративної послуги здійснюється органами ДПС незалежно від основного місця обліку платника податків. Тобто, для отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій неприбуткова організація може подати Запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій в установленому порядку до будь-якого територіального органу ДПС незалежно від основного місця обліку платника податків.