Реєстрація представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для реєстрації представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні необіхдно звернутись до Мінекономіки із заявою, що складається в довільній формі, у якій необхідно зазначити:
найменування іноземного суб’єкта господарювання;
країну походження іноземного суб’єкта господарювання;
місцезнаходження іноземного суб’єкта господарювання;
номер телефону, телефаксу;
місто, у якому відкривається представництво, із зазначенням його майбутнього місцезнаходження (адреси);
якщо передбачаються філії – указати, у яких містах;
кількість іноземних громадян, які працюватимуть у представництві;
дату заснування іноземного суб’єкта господарювання;
організаційно-правову форму іноземного суб’єкта господарювання;
кількість співробітників іноземного суб’єкта господарювання;
найменування банку із зазначенням номера рахунка;
сферу діяльності іноземного суб’єкта господарювання;
мету відкриття та сферу діяльності представництва, інформацію про ділові зв’язки з українськими партнерами та перспективи розвитку співробітництва.
До заяви необхідно додати повний пакет документів. Документи для реєстрації представництва подаються безпосередньо до Мінекономіки будь-якою особою і одразу перевіряються співробітниками Мінекономіки.
Документи мають бути нотаріально засвідчені за місцем їх видачі, легалізовані належним чином у консульських установах, які представляють інтереси України, якщо міжнародними договорами України не передбачено інше, і супроводжуватися перекладом на українську мову, який завіряється печаткою офіційного перекладача.
Документи подаються до Мінекономіки не пізніше шести місяців з дати їх видачі в країні місцезнаходження іноземного суб'єкта господарювання.
У разі відповідності документів чинному законодавству України готується лист на адресу фірми для сплати адміністративного збору з вказаними реквізитами Держказначейства), у разі не відповідності документи повертаються заявнику на доопрацювання. Після перерахування фірмою адміністративного збору документи реєструються в Мінекономіки.
Після реєстрації документів в Мінекономіки здійснюється перевірка відомостей, що містяться в поданих документах, зокрема щодо існування іноземної компанії в країні місцезнаходження офіційно зареєстрованого головного органу управління іноземного суб'єкта господарської діяльності. У разі виявлення неправдивої або сфальшованої інформації у відомостях готується лист із зауваженнями на адресу заявника, у іншому випадку - Свідоцтво про реєстрацію представництва.
Отримати Свідоцтво про реєстрацію може Директор (Голова) представництва, або особа, яку уповноважено на такі дії (нотаріально завірена довіреність). Директор (Голова) представництва або уповноважена особа робить відмітку на копії Свідоцтва про реєстрацію представництва про отримання Свідоцтва про реєстрацію представництва. Після видачі Свідоцтва про реєстрацію представництва дані про реєстрацію вносяться до Реєстру представництв, що ведеться Міністерством.