Призначення одноразової грошової допомоги членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Одноразова грошова допомога виплачується на підставі рішення міжвідомчої комісії про її призначення місцевими органами соціального захисту населення за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) осіб, зазначених у такому рішенні.
Для отримання одноразової грошової допомоги до місцевого органу соціального захисту населення подаються такі документи:
заява про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;
копія документа, що посвідчує особу.
Одноразова грошова допомога перераховується одержувачу одноразової грошової допомоги, не пізніше ніж через три робочих дні після надходження коштів на рахунок місцевого органу соціального захисту населення.
У разі коли після виплати одноразової грошової допомоги за її одержанням звертаються інші члени сім’ї загиблого (померлого) одержувача допомоги, питання розподілу суми одноразової грошової допомоги вирішується за взаємною згодою таких осіб або в судовому порядку.
Сума одноразової грошової допомоги, яка залишилася неодержаною у зв’язку зі смертю одержувача, виплачується місцевим органом соціального захисту населення за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) померлого одержувача одноразової грошової допомоги рівними частинами іншим членам сім’ї, які мають право на її отримання відповідно до рішення міжвідомчої комісії, а в разі їх відсутності сума одноразової грошової допомоги входить до складу спадщини.
Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім’ї подають місцевому органу соціального захисту населення заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги за формою згідно з додатком 3 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі банку.
За малолітніх чи неповнолітніх дітей заяву подає інший з батьків, опікун, піклувальник або інший законний представник.
У разі коли одержувачі одноразової грошової допомоги одночасно мають право на отримання одноразової грошової допомоги, передбаченої Законом, та одноразової грошової допомоги відповідно до інших законів, виплата грошових сум здійснюється за однією з підстав за вибором одержувача одноразової грошової допомоги.
Заява та документи подаються/надсилаються:
1. До Мінветеранів провулок Музейний, буд. 12, м. Київ, 01001, тел.: +38 (063) 688 95 96
2. До центру надання адміністративних послуг